Die akademiese wêreld kan maklik deur oneerlikheid en plagiaat geïnfiltreer word, veral in moeilike tye soos die afgelope twee jaar van die Covid-19-pandemie. Goeie akademiese praktyk is noodsaaklik vir dosente en studente.
Prof Anné Verhoef, direkteur van die Skool vir Filosofie, is 'n vurige voorstander van akademiese integriteit en het sy navorsing om die vestiging van 'n Gemeenskap van Praktyk vir Akademiese Integriteit (Community of Practice for Academic Integrity, CoPAi) gesentreer.
Hy het saam met integriteitspesialiste en werkspanne regoor die universiteit gewerk om 'n CoPAI te vestig en die studente-ervaring van akademiese integriteit en eerlikheid by die NWU te dokumenteer. Onder die spesialiste en spanne is dr Mariëtte Fourie, Kwaliteitsbestuurder: Akademiese Programme by die Kwaliteitsbevordering-kantoor, spanne van die NWU se fakulteite en Studenteregsdienste, asook dr Yolandi Coetser, senior lektor by die Skool vir Filosofie.
"Hoewel goeie navorsing oor akademiese integriteit in die aanlyn omgewing beskikbaar is, het die Covid-19-pandemie die bestuur van akademiese integriteit moeilik gemaak. Die navorsing wat ons doen en die projekte wat ons in hierdie verband aanpak, is uniek en is baanbrekerswerk, nie net plaaslik nie, maar ook internasionaal. "Ons werk bied baie moontlikhede om 'n impak op die bestuur van akademiese integriteit deur hoëronderwysinstellings wêreldwyd te maak," sê prof Verhoef.
'n Eerste vir Suid-Afrika
Die NWU was een van die eerste universiteite in Suid-Afrika om tydens die pandemie navorsing oor akademiese integriteit in die onderrig- en leeromgewing te doen.
Hierdie navorsing het tot drie navorsingsuitsette gelei. "Ons het eerstens aan die begin van 2022 'n aanbieding oor die CoPAI in Portugal by die Europese Netwerk vir Akademiese Integriteit gedoen. Nadat hulle baie entoesiasties op CoPAI gereageer het, het ons besef dat internasionale universiteite hierdie behoefte deel om hulle eie CoPAI's te ontwikkel."
Die tweede uitset was 'n artikel wat prof Verhoef en dr Coetser vir Transformation in Higher Education geskryf het. Hierdie artikel is in slegs 'n paar maande se tyd meer as 14 keer aangehaal, wat toon dat die navorsing internasionale erkenning ontvang en 'n impak maak.
'n Artikel oor die NWU se CoPAI is ook in die International Journal for Educational Integrity in Kanada gepubliseer. Dit het daartoe gelei dat die Verenigde Nasies se Opvoedkundige, Wetenskaplike en Kultuurorganisasie vir prof Verhoef gevra het om vir hulle Internasionale Instituut vir Onderwysbeplannning 'n blogplasing skryf en om aan ander universiteite advies te gee oor hoe hulle dieselfde praktyke kan vestig.
|