Agter die skerms van 'n pandemie – 'n leerervaring
"Dis 'n unieke leerervaring." Só beskryf prof Petra Bester, direkteur van die NWU se Afrika-eenheid vir Trans-dissiplinêre Gesondheids-navorsing (AUTHeR), die eenheid se blootstelling aan die binnewerking van die Noordwes-provinsie se pogings om die Covid-19-pandemie hok te slaan. In die vroeë dae van die pandemie het AUTHeR en die Noordwes Departement van Gesondheid 'n unieke reis begin.
lees meer |
Studie ondersoek die kern van geweld in skole
Onderwys word dikwels as 'n roeping eerder as 'n beroep beskou. Maar daardie roeping ontaard vinnig in 'n nagmerrie wanneer onderwysers aangeval word deur juis dié mense wat hulle probeer opvoed. Oor die afgelope paar jaar was daar talle berigte in die media van leerders wat hulle onderwysers fisies aangerand, met messe gesteek en selfs geskiet het. Dr Michael Nhambura het sy PhD-studie hieroor gedoen.
lees meer |
Kinders baat by fisieke aktiwiteit in die klaskamer
'n Kind se brein en liggaam baat by fisieke aktiwiteite. Dit is weer eens getoon deur 'n Brain Breaks®-studie wat in agt lande gedoen is en waaraan die NWU deelgeneem het. Prof Dané Coetzee by die Skool vir Menslike Bewegingskunde het die projek van die NWU se kant af gelei. Die gesamentlike navorsing is in 'n artikel in die International Journal of Environmental Research and Public Health gepubliseer. lees meer |