X
Voorblad
Mej Heelal, Demi-Leigh Nel-Peters, was een van die alumni wat vanjaar toekennings ontvang het. By haar is Abigail Leshope van die alumnikantoor in Potchefstroom.
NUUs
Daar is mense wat sê “jou netwerk is jou netto waarde”.
Die waarde van netwerke het na vore gekom by twee netwerksessies wat die NWU onlangs gehou het om sy verhouding met joernaliste van verskeie mediahuise verder te versterk.
die NWU & U
Stuur gerus vir ons julle kommentaar, voorstelle en enige ander bydraes wat julle wil lewer, byvoorbeeld foto's of nuusbrokkies.
Ons waardeer julle opinies en insette – die NWU & U behoort immers aan ons almal.
KLIK
DEEL
<
>
Navigasie
VOLGENDE ARTIKEL
VORIGE ARTIKEL
KLANK
video
mEER INLIGTING
Die eerste geleentheid was op 25 Oktober in Pretoria, waar die NWU saam met die Nasionale Persklub ʼn byeenkoms vir joernaliste van die gedrukte, digitale en uitsaaimedia aangebied het.
Sprekers wat die NWU by die geleentheid verteenwoordig het, was Clement Manoko, uitvoerende direkteur vir korporatiewe verhoudinge en bemarking, prof Albert Helberg van die Fakulteit Ingenieurswese op die kampus in Potchefstroom, en prof Herman van der Merwe, Adjunkdekaan: Onderrig en Leer van die Fakulteit Ekonomiese en Bestuurswetenskappe.
Clement het die media oor die nuwe struktuur van die universiteit en die universiteitsgeld vir 2018 ingelig, en gepraat oor die fenomenale mense wat die instelling al opgelewer het. Herman het die joernaliste ingelig oor hoe die universiteit entrepreneurs bemagtig, en Albert het die joernaliste bedank dat hulle die sonkragmotor-inisiatief soveel blootstelling gegee het.
Prof Dan Kgwadi, die NWU se visekanselier, het op 3 November lede van die media by ’n plaaslike netwerksessie op die kampus in Potchefstroom toegespreek.
Prof Dan het begin deur die joernaliste te bedank vir die verhouding wat hulle met die universiteit opgebou het. Hy het in besonderhede verduidelik hoe die NWU sedertdien met die nuwe struktuur van ’n federale na ’n unitêre model beweeg het.
Hy het ook kortliks verwys na die getal studente wat reeds geregistreer het om in 2018 aan die NWU te studeer, en het oor die universiteitsgelde en die NWU se nuwe handelsmerkidentiteit gepraat.
Oor die netwerkgeleenthede sê Clement: “Die NWU waardeer al die blootstelling en voortgesette ondersteuning van die lede van die media. Ons sien uit na ’n wonderlike samewerkingsverhouding in 2018.”