nuus
INHOUD
Punte op al die regte plekke
Klik op die ikone hier onder om meer te lees oor die rolle wat elkeen van hierdie eksterne liggame speel in die goedkeuring, akkreditasie en registrasie van nuwe kwalifikasies of veranderinge aan bestaande kwalifikasies.
Die DHOO kyk na die finansiële lewensvatbaarheid, volhoubaarheid van teikenmarkte en die aspekte van ’n nuwe voorlegging wat aan die doelwitte sal voldoen.
Nadat die DHOO goedkeuring verleen, moet die Hoëronderwys-Kwaliteitskomitee (HOKK) – ’n subkomitee van die RHO – die akademiese program van ’n DHOO-goedgekeurde kwalifikasie akkrediteer. Dit is ’n strawwe aanlyn medewerker-beoordelingsprogram wat talle maande kan duur.
Ná HOKK-akkreditasie moet SAKO die nuwe kwalifikasie en sy akademiese program op die Nasionale Kwalifikasieraamwerk (NKR) registreer. Slegs dan kan ons begin om die program te bemark en aan te bied.
Verder doen die RHO gereelde hersienings van akademiese programme op ’n nasionale vlak om die gehalte van akademiese aanbiedings te verseker en seker te maak dat hulle relevant bly ten opsigte van die land se ekonomiese behoeftes.
“Kliënte kyk nie hoe hard jy probeer het nie. Hulle kyk na wat jy lewer.”
Só het die bekende Steve Jobs gesê, en dit bly steeds net so belangrik op akademiese gebied as wat dit in die sakewêreld is.
Dit is veral waar by die NWU, waar dit gaan oor die lewering van gegradueerdes van ’n hoë gehalte wat waardevolle sosio-ekonomiese bydraes tot Suid-Afrika kan maak.
Gehalteversekering is die kern van alle fasette van die universiteitslewe. Dit sluit in infrastruktuur, leierskap en bestuur, akademiese en steundienste, asook die studentelewe binne en buite die klaskamer. Alles moet tot die skepping van ’n kultuur van gehalte bydra, en tot die geleentheid vir elke student om suksesvol te wees.
In hierdie artikel fokus ons veral op die verskillende prosesse wat verseker dat ons akademiese programme van uitmuntende gehalte is.Van hierdie prosesse is interne universiteitsvereistes, terwyl ander die gevolg van voldoening aan die eksterne regulatoriese omgewing is.
Kom ons begin by die interne maatreëls:
Wanneer dit by eksterne regulering kom, kan ons onderskei tussen prosesse wat professionele liggame behels en dié wat die voldoeningsomgewing van hoër onderwys reguleer.
Wanneer julle bogenoemde lees, kan julle sien dat ons baie moeite doen om seker te maak dat ons akademiese programme van die hoogste standaard is. Wees verseker dat ons hierdie toegewyde pogings nie net aanwend omdat dit deur wetgewing vereis word nie, maar ook omdat ons besef dat ons belanghebbers ons meet aan dít wat ons lewer.
DIE NWU & U
Stuur gerus vir ons julle kommentaar, voorstelle en enige ander bydraes wat julle wil lewer, byvoorbeeld foto's of nuusbrokkies.
Ons waardeer julle opinies en insette – die NWU & U behoort immers aan ons almal.
Navigasie
>
<
volgende artikel
vorige artikel
klank
video
meer inligting
klik
deel
Die NWU het vir die afgelope drie jaar opnames gemaak onder ons gegradueerdes nadat hulle graad gekry het.
Die resultate toon dat 86,84% van die NWU-gegradueerdes binne ses maande nadat hulle graad gekry het, werk gekry het of met hul studies voortgegaan het. Van dié wat in diens geneem is, het 75,76% binne drie maande werk gekry.